Hvor ofte har du tænkt pÃ¥ at kører din egen forretning, fordi du overtog, ville det være nemt? Eller hvis du ikke har din egen virksomhed, du troede, “der er nødt til at være en lettere mÃ¥de at gøre, hvad jeg gør.”
Faktum er, at ofte er der ikke en “nem mÃ¥de” at opnÃ¥ forretningsmæssig succes. Det tager tid, engagement og de fleste vigtigere indser at succes efterlader spor.
Spor er tilgængelige, hvis du er villig til at lede efter dem. Som ejer og operatør af en unik detailbutik i Myrtle Creek, Oregon, har jeg oplevet op-og nedture, der kommer med at være iværksætter.
Heldigvis, der er langt mere ups end downs, men det var under de lave punkter, jeg har mÃ¥ttet vurdere valgte jeg i de tidlige 90’s Ã¥bne bare bjørne og kram i en by med lidt mere end 3.000 mennesker.
Hvad jeg har lært i det sidste årti er nok til at fylde ikke blot én bog, men flere. Af hensyn til plads, vil jeg dele med dig de høje punkter af hvad har tilladt mig at være en af de mest succesfulde bamse og speciale vare gave butiksejere rundt.
Så jeg deler mine strategier med dig gør jeg ikke det for at imponere eller godte sig over. Jeg gør det at indprente dig vigtigheden af at studere succes og derefter fastlægge hvis stien virksomhedsovertagelse er for dig.
Vision – hver rejse begynder med en vision. Uden vision er det næsten umuligt at bo pÃ¥ mÃ¥let.
Plan-som man siger går, skal du planlægge for succes eller du planlægger at mislykkes. Har en plan, der er din køreplan. Planen vil tillade dig at bo på kursus med din vision. Selvfølgelig vil der være tidspunkter Hvornår planen skal ændres som følge af uforudsete omstændigheder. Hvilket fører til det næste punkt. ..
Fleksibilitet – livet er ikke mejslet i sten, eller er business. Der vil være lejligheder de bedste lagt planer ikke vil arbejde. I et øjebliks varsel vil du nødt til at gøre noget andet. Nøglen til fleksibilitet er et solidt fundament.
Foundation-jo mere du har en solid infrastruktur i din virksomhed mere sandsynligt du vil gøre det gennem tider med økonomiske nedgangsperioder, vægelsindet kunder, nye konkurrence, personlige tragedie og de absolutte uforudsete forhindringer, der kan og opstå.
Hårdt arbejde-det aldrig ophører med at overraske mig hvor mange folk siger de ønsker at starte deres egen virksomhed, fordi de tror det vil være let. Faktum er, at eje din egen virksomhed er formentlig en af de mest vanskelige ting, du nogensinde vil gøre og alligevel en af mest givende. Hvis du ikke er forpligtet til hårdt arbejde, er du ikke forpligtet til din succes.
Økonomisk støtte – nøglen til din succes er at sørge for du har nok penge til at starte din virksomhed, købe nødvendige forsyninger og materiel og bære dig igennem de langsomme tider. Vi vil alle gerne tro, at alt vi behøver at gøre er at åbne vores døre og hænge en rullesten og resten tager sig af sig selv. Faktum er, du er nødt til at opbygge en kundebase og give næring til kundegrundlag. Der tager penge og tid. Derudover som du vokser, skal du have kapital til at vokse.
Kreativitet – forretning handler om systemer og det handler om at være kreativ. Være villig til at tage risici og indføre nye produkter og tjenester, som markedet kræver det. Selv om min virksomhed begyndte oprindeligt som en strengt mursten og mørtel bamse Gaveshop, er det vokset ud over dette. Jeg Nu genererer en stor del af indtægterne fra internettet købere. Dette blev muliggjort af mig at være villig til at oprette en web-tilstedeværelse, der er et godt match for min marked. Derudover begyndte jeg en corporate gaver division omkring et år siden, der tjener behovene hos travle fagfolk, der blot ringe eller e-mail deres anmodning om en klient eller personale gave. Begge af disse ændringer har været medvirkende til at styrke min bundlinje.
Nyd dig selv – selv om nogle af hvad jeg har delt kan synes dystre, sandheden er, at eje din egen virksomhed kan være en af de mest underholdende oplevelser du nogensinde vil have. Endnu, der vil være tidspunkter, du kan glemme. Altid huske hvordan det føltes med hver mindre og større milepæl du har opnået. Også huske, hvad din drøm var da du begyndte din virksomhed eller hvad din drøm er som du vove sig ind i ejerskabet. Det er det at huske engagement er fornyet dagligt.
Servér – ud over alt andet, dit job er at tjene dine kunder. De gøre forretninger med dig, fordi du opretter en oplevelse for dem. Hvad er de erfaringer, der er kendt for?