Ejendomsselskaber finde gamle mode føre Generation bedst!

Dør banke er tilbage! Træt af de fattige resultater fra “vi køber huse” reklame, ejendomsselskaber tappe en gammel ressource for at generere højere profit tilbud.
Døren bankede er en lead-generering, kvalifikation og udviklingsværktøj bruges af fast ejendomsinvestor i år til at indsamle oplysninger, opbygge rapport og forhandle med sælgeren. Historisk set denne metode tager mest arbejde og er den mest kostbare per bly. Så hvorfor det pludselig stigende popularitet i fast ejendom investere industrien? En tilstrømning af investorer og investeringer kilder i fast ejendom investeringer verden, har forårsaget en massive stigninger i “Vi køber huse” annoncekampagner, direct mail-kampagner og internet kilder til kundeemner, der er tilgængelige for næsten alle investorer med et klik fra en knappen. Husejere i større byområder kan se så mange som 20 tegn på det ene hjørne reklame “Vi køber huse” med forskellige kontaktoplysninger på hvert tegn. Får i problemer på et realkreditlån og dine navne lander på en “Hilsen”-liste, der er tilgængelig for enhver Investor på planeten resulterer i den foretage en opringning Indeklemt og postkasse fuld af breve. Hvis en boligejer er modig nok til at komme på internettet og se efter en køber eller en måde at løse deres finansielle problemer, deres oplysninger er straks sat til salg og de befinder sig oversvømmet med investorer forespørgsler. For at skille sig ud fra mængden, investorerne tilbyder urimeligt beløb eller løfter de ikke kan holde. Boligejere er lige så frustreret forsøger at finde de gode fra de onde.
Døren banker får dig væk fra publikum og giver dig denne chance for at gøre indtryk og opbygge rapport, der bliver mere og mere vanskeligt med de fleste andre systemer. Investorer konstateringen af, at den ekstra indsats og hårdt arbejde kan resultere i store overskud.
Hvad er døren banker? Til orientering, lad os bryde døren bankede ned i tre trin eller niveauer af deltagelse. 1. birddog 2. Direkte feltet kontakt 3. Forhandlingerne kontrakt eller “At få the Dead”
Birddog. En birddog dybest set finder føringen og peger på den. Ligesom jagt. Birddog snuser ud i spidsen og peger på det for Investor. Et kundeemne, som ser og lugter hvad investor har trænet birddog til at lede efter. Måske investoren er på udkig efter smukke huse, grimme huse, ledige huse, tvangsauktioner, enkelt familie, lav indkomst eller hvad han ønsker. Men birddog skal være uddannet hvad man skal kigge efter og hvordan du peger. Birddog normalt interagerer ikke med sælgeren og indeholder meget begrænset information til investoren.
Direkte feltet kontakt. Det andet niveau kræver direkte feltet kontakt for at udvikle og kvalificere kundeemnet. Birddog eller et andet gruppemedlem kontakter ejendommen ejer direkte på ejendommen til at samle oplysninger, opbygge rapport og i sidste ende at afgøre, om ejeren er en motiveret sælger og har behov for at sælge. Sommetider henvise vi til dette som “udvikling” eller “kvalificeret” i spidsen.
Forhandlingerne om kontrakten. Det tredje niveau af forhandlingerne om kontrakten eller “at få døde”, består af forhandle med sælgeren, at sætte ejendommen under kontrakt og opnå det nødvendige papirarbejde fra sælgeren. Det er bydende nødvendigt, at dette være jobbeskrivelsen af nogen på holdet, der er dygtige til at forstå sælgers behov og formulere vinder tilbyder, opfylder sælgeren samt opfylder investors investering kriterier.
Nogle investorer bruger en eller en kombination af disse metoder til at hjælpe dem med at erhverve ejendomme. Vi anbefaler, uanset hvem der er ansvarlig for det tredje niveau af forhandlingerne om kontrakten ikke er den samme person, der er ansvarlig for de første to. Selvom der er mange grunde, nogle af de mere fremtrædende er: 1. uddannelse og dygtighed skal forhandle tilbud og generere retlige dokumenter ville unødigt begrænser puljen af tilgængelige doorknockers. 2. tid og omkostninger forbundet med uddannelse nogen at niveau bringer med sig en høj grad af risiko i forhold til investeringer hvis doorknocker dråber eller bliver investors konkurrence. 3. at have en person udfører alle tre niveauer sætter Investor en stor risiko for tyveri af Doorknocker. At få en god bly er én ting, men at have det forhandlede og kontrakt kan være en overvældende fristelsen for nogle mennesker. Adskillelse af opgaver er normalt en meget effektiv metode til at styre tyveri i enhver virksomhed, og dette er ingen undtagelse. Hvordan virker en dør banke system? Typisk en Investor ville placere og annonce for en Dørhammerskægget i nogle mediekilde som avis, magasin eller online reklame. Annoncen vil tiltrække en meget forskelligartet gruppe af interesse folk spænder fra fagfolk med erfaring og uddannelse, at de arbejdsløse og uerfarne på udkig efter en ny begyndelse. Derefter bliver det investors ansvar at interviewe, uddanne, organisere og følge op med dem, der reagerer på annoncen i et forsøg på at opbygge et team, der genererer kundeemner. Afhængigt af systemet Investor udsender eller de ressourcer til rådighed, er doorknockers uddannet og lykkedes indtil de kan operere på deres egen eller de dropper ud.
Resultaterne af denne type system kan være utroligt. Bygning rapport direkte med kunden og får en dyb forståelse af deres behov bidrager til at skabe en win-win situation. At finde de større fortjenstmargen tilbud fra motiverede sælgere bliver mere sandsynlige. Med så meget mindre konkurrence og øget dybde af oplysninger om sælgers situation, kan Investor oprette tilbud, der opfylder behovene hos sælger i flere måder end bare købsprisen.
De dårlige nyheder. I en perfekt verden, ville Investor finde et team af mennesker, der er opmærksom, modtagelig, og følge præcis den uddannelse og visdom tilbød dem fra investor, frigøre deres tid og talenter til at lukke flere handler. Men hvad der kan ske i den virkelige verden er markant forskellige. Investors tid bliver helt forbrugt interviewe, screening, uddannelse og holde op med papirarbejde og hovedpine. Uddannelsen er inkonsekvent for hver person. Investors tid bliver helt opslugt, forlader dem lidt tid for at kapitalisere på de kundeemner, der genererer. Fører begynde at hælde, men investoren simpelthen har ikke tid til at lukke tilbud.
Investor reagerer normalt på, ved at flytte fokus til at forhandle tilbud, forlader døren banker hold uden den nødvendige træning og fokus til at holde ud. Så begynder holdet at falde fra hinanden. Nogle orlov fra en mangel på self motivation. Andre falder ud, fordi de ikke får den støtte, de har brug for. Og andre slip simpelthen fordi de ikke kan forbinde prikker. Andre bare spilder investors tid fra begyndelsen forsøger at få en gratis uddannelse. Dette tvinger Investor til at give op eller starte cyklus forfra igen for reklame, screening, uddannelse, osv. mens købe og sælge huse bliver forsømt.
Den gode nyhed. Der er meget lidt konkurrence ved hjælp af en dør banke system i forhold til de konventionelle metoder ansat af masserne af ejendomsselskaber. Selv om den negative side kan virke lidt skræmmende, er der løsninger ved hjælp af nutidens teknologier og ressourcer, der stort set eliminerer uddannelse og tid, at investor ville normalt nødt til at forpligte sig til at samle en vellykket dør banke system. Tidligere har de løsninger til rådighed faldet fra de virkelige løsninger behov til dagens hurtige tempo og teknologisk avancerede verden. For mere information besøg www.MrDoorKnocker.com.
Copyright 2005 Stewart Knudsøn